ללא נושא

תום יורק: "נתניהו יצא משליטה. צריך לעצור אותו"

Published

on



סולן להקת רדיוהד, המוזיקאי תום יורק, שבר שתיקה ארוכה והגיב להאשמות נגדו מצד פרו פלסטינים. בפוסט ארוך באינסטגרם פרסם יורק הצהרה חריפה הן נגד נתניהו והן נגד חמאס, וביקש להסביר מדוע לא התבטא עד כה בנוגע למלחמה ברצועת עזה.

יורק פתח את הצהרתו בהתייחסות לאירוע שהתרחש במהלך הופעה במלבורן שבאוסטרליה לפני כחצי שנה, כשהתעמת עם צופה פרו פלסטיני שצרח עליו. לדבריו, לאחר האירוע הוא נשאר בהלם מכך ש"השתיקה שלי נתפסה איכשהו כהסכמה", והוא התקשה למצוא דרך מתאימה להגיב – עד עכשיו.

"אני חושב שנתניהו וחבורת הקיצוניים שלו יצאו לגמרי משליטה וצריך לעצור אותם", כתב יורק. "הקהילה הבינלאומית צריכה להפעיל עליהם את כל הלחץ האפשרי כדי שיפסיקו. התירוץ שלהם לפיו הם פועלים לשם הגנה עצמית הוחלף ברצון להשתלט על עזה והגדה המערבית לצמיתות".



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version