כדורסל

שרון אברהמי מסכם את ההעפלה של נבחרת ישראל לשמינית הגמר

Published

on



נבחרת ישראל עד גיל 19 המשיכה לעשות את המוטל עליה באליפות העולם, כשניצחה הערב (שלישי) 76:80 את הרפובליקה הדומינקנית ועלתה לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית ג' ועם מאזן מושלם. היריבה הבאה שלה תהיה מחר – קמרון, הנבחרת הנוחה ביותר ששרון אברהמי יכול היה לבקש מבית המוות.

"לא ציפינו שזה יהיה קל", סיכם המאמן המנצח את המפגש עם הדומינקנים. "הם היו מאוד, מאוד אגרסיביים – הרבה יותר ממה שראינו מהם עד עכשיו. זו קבוצה אתלטית, אינטנסיבית, שנלחמת על כל כדור. באיזשהו מקום, כן הייתה לנו מחשבה על חלוקת דקות לקראת המשחק של מחר, והצלחנו ליישם את זה חלקית. אבל הכי חשוב – אנחנו שמחים על כל ניצחון באליפות העולם. זו לא מובן מאליו. יש כאן נבחרות מעולות".

אברהמי הוסיף וניתח: "מחר אנחנו פוגשים יריבה אתלטית עם סייז מטורף. נצטרך להיות יותר טובים מכל מה שפגשנו עד כה. הם הגיעו מבית קשה מאוד, עם יריבות איכותיות. הדבר הכי חשוב עכשיו זה להתאושש טוב בלילה, להגיע מחר הכי חדים שיש – ולתת הכול. זה באמת ה־משחק מבחינתנו".



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version