מבזקים

שני רוכבי אופנוע נהרגו מפגיעת רכב בגליל העליון

Published

on



שני רוכבי אופנוע כבני 50 נהרגו הבוקר (שבת) בתאונת דרכים קטלנית שהתרחשה בכביש 90 סמוך לצומת שדה אליעזר. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בהם בדיקות רפואיות, בסיומן נאלץ לקבוע את מותם. גבר ואישה כבני 70 פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים זיו בצפת.



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version