חברת אפל צפויה לערוך שינוי אסטרטגי מהותי בלוח הזמנים של השקת מכשירי האייפון שלה – לראשונה מזה יותר מעשור. על פי דיווח חדש שפורסם באתר The Information, החברה מתכננת לעבור למתכונת של שתי השקות שנתיות, בדומה לסמסונג, במקום אירוע אחד מרכזי בסתיו כפי שהיה נהוג מאז השקת אייפון 5 בשנת 2012.
החל משנת 2026, סדרת אייפון 18 תושק בשני שלבים: תחילה יוצגו דגמי הפרימיום – אייפון 18 פרו ו-אייפון 18 פרו מקס – באירוע הסתיו המסורתי, ואילו הדגמים הרגילים והנגישים יותר, בהם אייפון 18, אייפון 18 סלים ו-אייפון 18e, ייחשפו רק באביב שלאחר מכן, ככל הנראה במרץ או אפריל 2027. המהלך, שנמסר מפי שלושה מקורות בשרשרת האספקה של אפל, מאותת על שינוי כיוון בגישת החברה לשוק הסמארטפונים, והוא עשוי לאפשר לאפל לפנות מקום לליין מוצרים חדשני נוסף – כמו האייפון המתקפל עליו מתרבות השמועות.