פלילים ומשפט

רצח כפול: שני גברים נורו למוות במסעדה בכפר קאסם

Published

on




אירוע רודף אירוע: שני גברים כבני 30 נרצחו הערב (שישי) בחניון מסעדת "דובאי" בתחנת דלק בסמוך לכפר קאסם. הם נפצעו באורח אנוש והובהלו לבית החולים בילינסון תוך ביצוע פעולות החייאה, אך בהמשך נאלצו צוותי הרפואה לקבוע את מותם. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ובסריקות אחר חשוד או חשודים. במשטרה מעריכים כי מדובר באירוע על רקע פלילי שמקורו בסכסוך בין משפחות בכפר קאסם. הערכת מצב מתקיימת בשטח, בנוכחות המפכ"ל דני לוי. 84 בני אדם נרצחו ב-2025 בחברה הערבית.

פראמדיק מד"א אלון ריזקאן וחובשי רפואת חירום במד"א רועי גימפוביץ ודניאל שבע סיפרו: "כשהגענו למקום הייתה המולה רבה, בתוך המבנה היו שני פצועים, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות חודרות בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי מתקדם שכלל הנשמה ועיסויים ופנינו אותם לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה. בנוסף פונה מהמקום פצוע נוסף במצב בינוני".

אתמול, במקביל לכינוס הוועדה למלחמה בפשיעה בחברה הערבית, נרצחו שלושה בני אדם בשלוש תקריות שונות: בטמרה נורה למוות גבר בן 44 תושב העיר. לפי דיווח של גורמי הרפואה, הקורבן נמצא פצוע באורח אנוש בשטח פתוח, במטע זיתים באזור העיר, ופונה תוך פעולות החייאה לבית החולים רמב"ם בחיפה – שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.





Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version