אשת העסקים והדוגמנית קים קרדשיאן שיתפה בעמוד האינסטגרם שלה מחווה כואבת לחברת ילדותה הקרובה, לינדזי מיי, שנפטרה לפני כמה חודשים לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. ביום הולדתה של לינדזי, העלתה קים פוסט אישי במיוחד שכלל תמונות מהטיול האחרון שלהן יחד, לצד מילות פרידה נוגעות ללב.
"זה היה היום הולדת שלך, ואני יודעת שמעולם לא אהבת לעשות מזה עניין גדול, אבל יום הולדת שמח בשמיים, לינדז", כתבה קים. "חיכיתי חודשים כדי לפרסם את זה, בעיקר כי לא הצלחתי למצוא את המילים הנכונות. שום דבר באמת לא מצליח לתאר כמה השיחה של קבוצת החברות הכי ותיקות שלנו מרגישה שקטה וריקה בלעדייך".
קים ולינדזי הכירו עוד בילדותן בבוורלי הילס ונשארו חברות קרובות לאורך השנים. למרות שלינדזי לא השתמשה ברשתות החברתיות, קים הסבירה מדוע הרגישה צורך לשתף: "אני יודעת שכנראה היית מגלגלת עיניים עליי על זה שאני מפרסמת משהו – במיוחד כי בקושי השתמשת ברשתות החברתיות, אבל לא הצלחתי לעבור את טיול האגם הזה מבלי להרגיש אותך בכל מקום, והייתי חייבת לשתף".
"זה היה מאוד קשה לקים", מסר מקורב לכלי התקשורת. "הן רק בשנות הארבעים לחייהן, לא בשנות התשעים, כך שקשה לעכל את זה", הוסיף. "קים מצאה נחמה במעגל החברות הקרוב שלה, שהיא מכנה 'Lifers', ובאחיות שלה, שגם הן הכירו את לינדזי", לפי Page Six.
קים קרדשיאן (צילום: LEO VIGNAL/AFP via Getty Images)
קים שיתפה תמונות ישנות של מיי ליד האגם והוסיפה: "המקום השמח שלך. הוא גרם לך להרגיש קלילה יותר, בריאה יותר, את היית את". עוד הוסיפה קים, כי השנה הרגישה את היעדרה של לינדזי "בכל שקיעה, בכל צחוק, בכל רגע שקט". עוד כתבה קים: "אנחנו מתגעגעים אלייך כל כך, לינדז. העולם שלנו לא אותו דבר בלעדייך. אני מניחה שזו הסיבה שאני נאחזת כל כך חזק במסורת של האגם הזה. תמיד יהיה לנו את האגם – ובתוך זה, תמיד תהיה לנו חתיכה ממך".
אחרי קרוב לשנה של שמועות, הכחשות ולא מעט רמזים, השחקנית עדי הימלבלוי וכוכב הרשת בן זיני סוף סוף יוצאים מארון הזוגיות – והעלו תמונה ראשונה יחד.
אם לומר את האמת, בהחלט מגיע לשניים כפיים. על אף שכולנו כבר ידענו זאת, הם המשיכו להחריש ולהכחיש את הזוגיות במשך תקופה ארוכה, אבל נראה שהשמועות בנוגע למשבר בין השניים עשו את שלהן, והם החליטו שהגיע הזמן לעשות זאת באופן רשמי.
הימלבלוי העלתה היום (שישי) סטורי לעמוד האינסטגרם שלה של תמונה משותפת ביחד עם זיני, על רקע השיר "הדפוק הזה עושה לך טוב" של ירמי קפלן.
בימים האחרונים עיני הצופים של "האח הגדול" נשואות לעבר שלקה, בעקבות הדרך בה הגיבה אחרי שהתגלה לתרצה (ולשאר דיירי הבית) כי חשפה בפני איסקוב שיחה סודית שהתקיימה ביניהן ועליה נשבעה שלא לספר.
כחלק מהניסיון להרגיע את הרוחות בבית, התקיימה ביממה האחרונה שיחה ארוכה בין השתיים, שחלקה נחשף לצופי ערוץ 26. "כעסתי על עצמי ואני עדיין כועסת על עצמי כל יום", שיתפה שלקה. "כשהייתה לי את ההזדמנות הלכתי ואמרתי את מה שהייתי צריכה להגיד למי שאני צריכה להגיד, ואני ממש לא גאה במה שעשיתי. אם על זה אני אלך הביתה אז אני אגיד תודה רבה על כל מה שעברתי בו".
"הבנתי שאת שונאת אותי", הוסיפה שלקה. "ממש לא, שנאה זאת מילה מאוד גדולה", השיבה תרצה. "הבנתי שאת כועסת עלי", תיקנה שלקה, "אני רואה את זה בעיניים שלך. זה בסדר גמור". "אני לא רק כועסת", השיבה תרצה, "אני מעבר למאוכזבת. אבל אנחנו חיות פה באותו בית. זה כל מה שרציתי שתדעי".
הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית הרשת נטע אלחמיסטר בנתה את הקריירה שלה סביב מותג בגדי הים שהקימה ביחד עם השותפה שלה, אליו היא גם דיגמנה, כך שאמנם זה לא דבר חדש עבורה לראות תמונות שלה מככבות ברשתות החברתיות, אבל לא כשמדובר בתמונות חשופות שצולמו ללא ידיעתה ובוודאי ללא אישורה.
אתמול (רביעי) החלו לרוץ בקבוצות הטלגם והוואטסאפ השונות תמונות של אלחמיסטר בהלבשה תחתונה, שצולמו בסתר על ידי אדם לא ידוע, בזמן שהיא הייתה ביום צילום לקמפיין הלבשה תחתונה. התמונות הגיעו גם לאלחמיסטר, שהגיבה על כך בסטורי שהעלתה הלילה לעמוד האינסטגרם שלה.