טכנולוגיה

קיבלתם את שיחת האימה? ייתכן שיש לכך סיבה

Published

on



מלכה מסביר שהשיחות עצמן אולי לא מזיקות, אבל הדרך אליהן עוברת, ככל הנראה, דרך מאגרי מידע שדלפו – ושממשיכים לדלוף. "הגישה שלהם למידעים כאלו מתבצעת ממש בקלות יתרה, בגלל מאגרי מידע שנפרצו. זו כבר לא תיאוריה – זו מציאות. לכן חשוב מאוד להגביר את אבטחת המידע, ואני קורא לעסקים ולגופים ציבוריים להיות הרבה יותר מוגנים".

החשש המרכזי, לדבריו, הוא לא רק בהפחדה אלא ביצירת תשתית למתקפות מתוחכמות הרבה יותר: "אנשים שפותחים מיילים ממקורות לא מוכרים, או מתקינים קבצים מצורפים מתוך סקרנות – מסכנים את עצמם ואת הארגון שלהם. כל שיחה, כל מייל, כל הודעה – יכולים להיות וקטור לתקיפה".
מלכה מדגיש שהקמפיין הנוכחי, כמו קמפיינים קודמים, כנראה לא יהיה האחרון: "אני צופה עוד ניסיונות כאלה, במיוחד ככל שהלחץ הצבאי והמדיני גובר. הציבור צריך לשמור על ערנות שיא – אבל בלי להיבהל. יש הבדל בין שיחת טלפון לאיום ממשי, וזה משהו שכולנו חייבים לזכור".



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version