סוף לסאגה: מנהל פסטיבל טורונטו קמרון ביילי ובמאי הסרט על נעם תיבון ואירועי 7 באוקטובר, "הדרך שבינינו: החילוץ האולטימטיבי", פרסמו הלילה הודעה משותפת המכריזה על ביטול ההחלטה הקודמת לגבי הסרט, ושובו לתכנייה של הפסטיבל.
"גם פסטיבל טורונטו וגם יוצרי הסרט חשו את הכאב והתסכול שהובע בידי הציבור ואנחנו רוצים לגשת לזה יחד", נכתב בהצהרה המשותפת. "עבדנו יחד כדי למצוא פיתרון מספק לדאגות בנושא הבטיחות, ההיבטים המשפטיים והשיבוץ בתכנייה. אנחנו שמחים לומר שהסרט יוקרן בפסטיבל השנה, היכן שאנו מאמינים שהוא יתרום לשיחות החיוניות שהסרט התכוון לעורר". הפסטיבל אף התנצל על "חוסר הבהירות בתקשורת מצידו סביב הדאגות שעלו".
תיבון עצמו בירך על ההחלטה ואמר כי זו "החלטה נכונה, חשובה ומתבקשת".
"זה סרט חשוב שמציג את האמת על הזוועות שביצע חמאס ב־7 באוקטובר, ומעמיד בפני העולם עדות ברורה שלא ניתן להתעלם ממנה", מסר תיבון. "אני מודה לבמאי בארי אייבריץ' ולקהילה היהודית בקנדה שפעלו בימים האחרונים להפוך את ההחלטה המקורית של הפסטיבל. הקרנת הסרט היא ניצחון לא רק לחופש היצירה והביטוי, אלא גם לערכי האמת והצדק. אני אמשיך לפעול בכל דרך להציג לעולם את האמת על השבעה באוקטובר. ובמקביל, כאן בישראל, המשימה הכי דחופה שלנו היא להציל ולהחזיר את כל החטופים, כדי שהיום הנורא בתולדותינו יוכל להסתיים".