ינאי שיגר מכתב התראה טרם נקיטת הליכים משפטיים ובו נכתב כי ההקלטה זכתה לתהודה רחבה בכלי התקשורת והדברים פוגעים בו אישית ומקצועית. המכתב מזכיר גם חילופי דברים קודמים בין השניים, אשר לטענת ינאי סולפו ופורסמו על ידי ביטון לצרכים של "האדרה עצמית". ינאי מדגיש כי ההתבטאויות האחרונות חורגות מהמותר, מעליבות את דמותו האישית והמקצועית, ומעלות לכאורה טענות לשון הרע.
עוד מצוין, כי הדברים "מטילים דופי במצבו הנפשי" של ינאי ולועגים ליכולותיו הכלכליות שהושגו ביושר ובמאמץ רב, כולל תרומתו לקידום הכדורסל בישראל. לדברי ינאי, ביטון חרג ממעמדו המקצועי והשתמש בתפקידו כדי להכפיש, והדברים אף עלולים להתפרש כניסיון להשפיע על סוגיות מקצועיות. ינאי מתריע כי אם ביטון לא יחזור בו מדבריו ויתנצל בפומבי, ינקטו כל האמצעים המשפטיים הדרושים להגנה על שמו הטוב.
המכתב מסתיים בקריאה לביטון להתייחס לדברים עוד במהלך השבוע הנוכחי, תוך הדגשה כי לא מדובר בוויתור על זכויות משפטיות.