Connect with us

חדשות

פגיעה ישירה בבת ים: "מי שיצא לפני ההנחיה – נפגע"

Published

on




הזירה הקשה בבת ים: אם חשבנו אמש שהזירה ברמת גן היא הזירה הקשה ביותר שנתקלנו בה מאירועים מסוג אלו אז הלילה בבת ים וכאן בשעות הבוקר בצהריים אנחנו נחשפים לזירה קשה הרבה יותר זירה שרדיוס הפגיעה שלה הוא עצום מאות מטרים רחובות מקבילים כאשר ניתן לזהות כמעט בבירור שבניינים חדשים שנבנו בממש בסמוך אפילו למקום שבו נפל הטיל נשארו יציבים איתנים ללא פגיעות ללא נזקים לעומת בניינים ישנים צמודים שהארס בהם הוא רב וללא ספק רק הכניסה למרחבים המבולים הצילו חיים ואני נמצא כאן בסירה בבת ים וזה דבר שפשוט קשה לצייר כיוון שבניין בניין זה נראה הבדל שמיים וארץ הבדל תהומי ממש.

כוחות הביטחון והצלה משטרה כמובן לוחמי מגב פיקוד העורף עיריית בת ים אנשי סיוע ומהנדסים עיריית פתח תקווה מדא איחוד הצלה זק"א לכל גופי החירום של מדינת ישראל נמצאים כאן בזירה עסוקים בפינוי ההריסות בחילוץ נהדרים עכו הבנו שמשמונה נדרים אנחנו נמצאים כן במצב בתמונת מצב של שלושה נהדרים כאשר חמישה נהדרים הותרו בבתי החולים בדרגות פציעה שונות אבל הם עודם בחיים וכבר זה עומד לזכותנו שוב אני אומר נזקים עצומים אם זה בתריסים קירות תומכים גגות רעפים בחלק מהבניינים הישנים מאוד ויטרינות כמובן כשר לצד נזק באותם בניינים ישנים רואים את המילים שעברו פה התחדשות עירונית עם בניינים שיעברו פה פינוי ובינוי שם הכל עומד על תילו. 

אורטל איגנץ, שמתגוררת בסמוך לזירת האירוע, סיפרה ל"מעריב": "בשעה 03:00 נכנסנו למקלט התת-קרקעי בעקבות האזעקה. הקירות שם רעדו. אחרי שבע דקות היה בום מאוד חזק. הייתי בין הראשונים שהגיעו לזירה. שמעתי מלא אנשים צורחים. העברתי את הילדה לאבא שלי ורצתי לעזור לאנשים, מראות לא נעימים. אחרי שלוש דקות הייתה שוב אזעקה ורצנו שוב למקלט".

אביה של אורטל, מיקי איגנץ, המליץ לתושבים להקשיב להנחיות פיקוד העורף ולא לצאת מן המרחב המוגן לפני שיוצאת הוראה לצאת. "רוב האנשים שנפגעו אלה אנשים שיצאו לפני שיצאה הנחיה לצאת מהממ"ד או המקלט", אמר.

תושבים המתגוררים סמוך לזירת הפגיעה בבת ים (צילום :אלון חכמון)

שמואל מלכה, ראש סניף בת ים ב"איחוד הצלה" שמתגורר בעיר, היה בין הראשונים שהגיעו לזירה הקשה. "בשלב הראשון ראינו עשרות פצועים מהלכים בהכרה שירדו אלינו בכוחות עצמם וניגשו אלינו, רובם סבלו מפגיעות רסיסים. טיפלנו בהם. בהמשך איתרנו פצועים נוספים בבתים, חלקם ללא יכולת לצאת בגלל אופי הפציעות או שהם היו סיעודיים. לצערי בסריקות הללו אותרה הרוגה", סיפר ל"מעריב".

"זה אירוע מאוד חריג, ממדי ההרס הם חריגים, אנחנו לא מורגלים לזה. בדרך כלל זה מתמקד בבניין הקונקרטי, הפעם מדובר ברדיוס רחובות מאוד רחב. מעבר להרס גם פצועים אותרו ברחובות סמוכים", הוסיף.

שמואל מלכה, ראש סניף בת ים ב"איחוד הצלה", על פגיעת הטיל האיראני בבניין בעיר (צילום :אלון חכמון)

מפכ"ל המשטרה רנ"צ דני לוי קיים הערכת מצב בזירת פגיעת הטיל האיראני עם מפקד מחוז תל אביב ניצב חיים סרגרוף. "זירות גדולות עם הרבה הרס, אבל אנחנו אנשי משטרה, אנחנו מדינה מלומדת אסונות, אנחנו לא מתרגשים, נמשיך לעשות את העבודה", אמר המפכ"ל לכתבים.

"ליבי עם ההרוגים והפצועים, אנחנו נבקר אותם. אנחנו לרגע לא ממצמצים, ולא חשוב איזו זירה תהיה. אנחנו חזקים, וזה בדיוק המסר שאנו מעבירים", הוסיף.

מפכ"ל המשטרה דני לוי בזירת פגיעת הטיל בבת ים (צילום :אלון חכמון)

שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן הגיע גם הוא לזירה ואמר כי "איראן רצתה להתחמש באלפי טילים בליסטיים לצד נשק גרעיני – ואת זה לא יכולנו להרשות לעצמנו. אני רוצה להעביר מכאן מסר: על כל בניין שייפול במדינת ישראל – 100 בניינים ייפלו באיראן וטהרן. אנחנו נחושים להשלים את המלחמה הזו עד שנשיג את כל ההישגים".

שר האנרגיה והתשתיות אלי כהן בזירת פגיעת הטיל האיראני בבת ים (צילום :אלון חכמון)

גם נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג ביקר במקום ושלח תנחומים למשפחות השכולות וברכת החלמה ושיקום לפצועים. "כבאות וצה"ל עוסקים כרגע לאתר את כולם ולפנות את כל מה שצריך לפנות", אמר. "שום דבר לא ירתיע אותנו. אני אומר לקהילה הבינלאומית אתם רוצים להגיע לרגיעה? תעיפו את היכולות הגרעיניות של איראן, אל תאפשרו להם להתקרב לכך. תאפשרו לכל העולם לבלום את ציר הרשע".

יצחק (בוז'י) הרצוג בזירת פגיעת הטיל האיראני בבת ים (צילום :אלון חכמון)

אליהו צדיק, בעל עסק בבת ים, התקומם בעקבות האבדות בנפש. "אם אתה הולך על תשתיות והם הולכים על אזרחים זה חד-סיטרי. אי אפשר ככה לנצח מלחמה. או שהולכים עד הסוף או שאל תעשה כלום בכלל".

אליהו צדיק, בעל עסק בבת ים, על פגיעת הטיל האיראני (צילום :אלון חכמון)

מוקדם יותר התייחס צביקה ברוט, ראש העיר בת ים, ללילה הקשה בשיחה עם אודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103FM. "זה בוקר מאוד מאוד קשה, אנחנו פה למעשה משתיים וחצי בלילה בזירה שבאמת באמת לא ראינו כמותה. אני אתאר לכם למה למעשה היא קשה, מעבר כמובן למספרים, ההרס הוא באמת משהו שלא הכרנו בעבר. כלומר 61 בניינים, נכון לרגע זה, שניזוקו", אמר.

לדברי ברוט מדובר ב"הרס עצום, כמו בסצנה מסרט, אתה יוצא מהרכב, רחוב ראשי כולו מלא אבק, סטייל אסון התאומים". עוד אמר, כי "מי שנפגע ממה שראינו בינתיים, זה כאלה שלא הגיעו או לא הספיקו להגיע למרחבים מוגנים. יש לנו כרגע למעלה ממאה משפחות שנמצאות במרכז המשפחות שלנו שאין להן קורת גג. יש מספר נוסף של כאלה שלא באו אלינו כי הן הסתדרו דרך קרובי משפחה או פתרונות אחרים. אנחנו יוצאים מתוך נקודת הנחה שיהיו לנו בין 100 ל-150 שלא יוכלו לחזור בזמן המידי לדירה".

הבוקר, כמה שעות אחרי הטיל האיראני שהעיר את בת-ים משנתה, הרחוב מול הבניין ההרוס והבניינים שחטפו פגיעות הדף נראה כמו צומת של סקרנות ופחד. לצד ערימות הבטון המרוסק פוסעים תושבים עם מזוודות אנשים שמבינים שכרגע אין להם לאן לשוב. ביניהם מסתובבים גם אלה שבאו “רק לראות”, פרט לכמות גדולה של עיתונאים שכולם מחפשים זווית על האסון שנחת כאן בלילה של מלחמה.

מושב פלסטיק כחול שנשלף מאחת הדירות הפך לדוכן מאולתר לסיפורים. חזי, שעמד ראשון בתור, חזר ושחזר את המראה: “הייתי בהלם ממה שראיתי, לא האמנתי שזה יגיע לאזור שלי, יש פה נזק לא נורמלי”. רגע לפני שהפיצוץ הדף את אחיו על מישהו במקלט, הוא עוד הספיק לחשוב על “שגרה” – מושג שהתרסק יחד עם לבני הקיר.

בקצה הרחוב, מול חומת שברי הזכוכיות, משה מספר על דלת ממד שהייתה פעם שלו: “כל הדלת של הממ”ד שלי עפה באוויר, ראיתי את כל הבית שבור ושרוף – זה משהו שאי אפשר לתאר במילים”. הוא יודע היטב: לו היה בחדר אחר, לא היה עומד כאן ומספר.

לצד קולות ההלם, עוברת גם משמרת התקווה. אמנון, שעדיין מחזיק יד של בנו בן השמונה, משחזר: “ברגע שאמרו שהולכת להיות אזעקה, תפסתי את הבן שלי וירדנו בריצה למקלט… כשהיה בום, הלב שלי כמעט נעצר”. עכשיו הם סופרים נזקים – זכוכיות שבורות בדירה – ומודים על מה שלא קרה.

ברוך, ותיק השכונה ולוחם ששמע כבר תותחים בששת הימים, נשמע כמעט נבוך מהרגש: “כזה דבר בחיים שלי לא שמעתי… התריסים שלי נפלו, כל התריסים ירדו”. הוא נושם עמוק ובולע את העלבון של מי שחשב שכבר ראה הכול.

על הבלטות השבורות נמתח מסלול ריצה של פוליטיקאים. השר איתמר בן-גביר, שהגיח, קיבל קריאות “בן-גביר מלך ישראל” והחזיר לב באצבעות, שר הביטחון ישראל כ”ץ, שר האנרגיה והתשתיות אל כהן וועוד שרים ואפילו נשיא המדינה יצחק בוז׳י הרצוג. ראש הממשלה בנימין נתניהו לאכזבת הקהל הגיע רק לזירה והלך מבלי שהם ראו אותו..

בתוך ההריסות עובדים לוחמי פיקוד העורף. שלושה נעדרים עדיין מוגדרים כ”מנותקי קשר”, אבל המספרים, שישה הרוגים, בהם ילד בן עשר וילדה בת שמונה, כ-200 פצועים קשים מנשוא. רגע של תקווה היה כאשר משפחה של מנותק קשר גילתה שהקיר שלה הוא בין החיים כעת נשארו עוד שלוש משפחות שמקוות לאותו גורל.





Source link

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חדשות

דרושים דרושות נהגים לעבודה בנהיגה במספר סניפים ברחבי הארץ, בהיקף ארצי, מדובר על נהיגה במספר תחומים לבחירה, נהיגה במשאית, רכב פרטי, אופנוע, ורכב מסחרי, לא נדרש ניסיון, אבל נדרש רישיון נהיגה בהתאם לתפקיד, לפרטים ניתן להירשם בקישור הבא: https://drussimjobbs.com/sign/ אתר drussimjobbs

Published

on

דרושים דרושות נהגים לעבודה בנהיגה במספר סניפים ברחבי הארץ, בהיקף ארצי, מדובר על נהיגה במספר תחומים לבחירה, נהיגה במשאית, רכב פרטי, אופנוע, ורכב מסחרי, לא נדרש ניסיון, אבל נדרש רישיון נהיגה בהתאם לתפקיד, לפרטים ניתן להירשם בקישור הבא: https://drussimjobbs.com/sign/
אתר drussimjobbs

Continue Reading

חדשות

Hotel Delisi, Tbilisi City, Georgia of the "Ana Chuchulashvili" the thief The worst hotel in the world, it's dangerous, don't go near it! This is not a hotel! It's an old, dirty house, there are cockroaches and insects in the room, Hotel Delisi, Tbilisi City, Georgia – The manager of the place is a fraud and a former drug addict named "Ana Chuchulashvili"

Published

on

 

Please urgently remove this fake hotel from your website. It is a scam and it is deceiving many customers. It is advertised on all social networks as a scam! very important – report on fraud house and scam that in your website and cheat people and customers! – Hotel Delisi, Tbilisi City, Georgia

Hotel Delisi, Tbilisi City, Georgia of the "Ana Chuchulashvili" the thief
The worst hotel in the world, it's dangerous, don't go near it! This is not a hotel! It's an old, dirty house, there are cockroaches and insects in the room, Hotel Delisi, Tbilisi City, Georgia – The manager of the place is a fraud and a former drug addict named "Ana Chuchulashvili" the name of here company is : Ltd Alpaka
405375419
Located at: Nucubidze St N57, Tbilisi, Georgia/Nucubidze Street 57, 0177 it smells terrible, The walls in the room are peeling, I took pictures, there is mold and dampness throughout the room the beds are really uncomfortable, like in a pre-trial detention center, your whole back hurts when you sleep on them and they almost break because they are so thin! the WI FI doesn't work at all, The room was very dirty and filthy, and when you ask her to move you to a room she says everything is taken, even though all the rooms are empty and open! I arrived at this horrible place, this horrible house, at 1:00 AM, after two hours of sleeplessness, I asked for my money back, a blonde girl of about 50 years old named “Anna” told me that she wanted the money in cash right away, otherwise she would not let me out of the hotel, she told me that I would not be able to sleep in their bed, at 3 AM I went to look for an ATM to withdraw money, because I could not find one, after searching for a whole hour, in the Tbilisi cold, I returned to her at midnight to look for an ATM, but she did not give me my suitcase and passport, so I came back the next day and gave me the money in cash, she did not give me an invoice either, do not come near! They are deceiving the public, booking and all hotel websites! This is not a hotel, it is a very dirty, old house and it smells very bad. Search on youtube "never go there – Hotel Delisi, Tbilisi City Georgia of Ana Chuchulashvili the house hotel from hell" , don't go " to “Hotel Delisi” on YouTube or "Hotel Delisi, Tbilisi City, Georgia " or"HOTEL DELISI (Tiflis, Gürcistan) – Otel Yorumları ve Fiyat" He was caught on tape speaking badly and illegally taking a passport and suitcase.
That she took the suitcase by force, she also stole 3 expensive shirts from me for a total of 250 GEL, I demand compensation of 128 GEL for the two hours of hell I suffered there + 250 GEL for the shirts she stole from me
I have videos where she only wants money in cash so she doesn't pay taxes and doesn't agree that I pay her with a credit card, and she also doesn't want to give me my suitcase and passport.

1. Hotel Delisi – Tbilisi City – Georgia
2. Hotel Delisi – Tbilisi City – Georgia Address
3. Hotel Delisi – Tbilisi City – Georgia Rooms
4. Hotel Delisi – Tbilisi City – Georgia Amenities
5. Hotel Delisi – Tbilisi City – Georgia Offers and Deals

სასტუმრო დელისი, ქალაქი თბილისი, საქართველო, ქურდის „ანა ჭუჭულაშვილის“
მსოფლიოში ყველაზე ცუდი სასტუმრო, საშიშია, ახლოს არ მიხვიდეთ! ეს სასტუმრო არ არის! ეს ძველი, ჭუჭყიანი სახლია, ოთახში ტარაკნები და მწერებია, სასტუმრო დელისი, ქალაქი თბილისი, საქართველო – ადგილის მენეჯერი თაღლითი და ყოფილი ნარკომანია, სახელად „ანა ჭუჭულაშვილი“, კომპანიის სახელია: შპს ალპაკა
405375419
მდებარეობს: ნუცუბიძის ქ. N57, თბილისი, საქართველო/ნუცუბიძის ქუჩა 57, 0177, საშინელი სუნი აქვს, ოთახში კედლები აქერცლილია, სურათები გადავიღე, ოთახში ობი და ნესტია, საწოლები ნამდვილად არაკომფორტულია, როგორც წინასწარი დაკავების იზოლატორში, მთელი ზურგი გტკივა, როცა მათზე იძინებ და კინაღამ იმსხვრევა, რადგან ძალიან თხელია! Wi-Fi საერთოდ არ მუშაობს, ოთახი ძალიან ჭუჭყიანი და უწმაწურია და როცა ოთახში გადაყვანას სთხოვ, მიპასუხებს, რომ ყველაფერი დაკავებულია, მიუხედავად იმისა, რომ ყველა ოთახი ცარიელი და ღიაა! ამ საშინელ ადგილას, ამ საშინელ სახლში, ღამის 1:00 საათზე მივედი, ორსაათიანი უძილობის შემდეგ, ფულის დაბრუნება ვთხოვე, დაახლოებით 50 წლის ქერა გოგონამ, სახელად „ანამ“, მითხრა, რომ ფული ნაღდი ფულით უნდოდა, თორემ სასტუმროდან არ გამიშვებდა, მითხრა, რომ მათ საწოლში ვერ დავიძინებდი, დილის 3 საათზე ბანკომატის მოსაძებნად წავედი ფულის გასატანად, რადგან ვერ ვიპოვე, მთელი საათის ძებნის შემდეგ, თბილისურ სიცივეში, შუაღამისას დავბრუნდი მასთან ბანკომატის მოსაძებნად, მაგრამ ჩემოდანი და პასპორტი არ მომცა, ამიტომ მეორე დღეს დავბრუნდი და ფული ნაღდი ფულით მომცა, ინვოისიც არ მომცა, ახლოს არ მოხვიდეთ! ისინი ატყუებენ საზოგადოებას, დაჯავშნის და ყველა სასტუმროს ვებსაიტს! ეს სასტუმრო არ არის, ეს ძალიან ჭუჭყიანი, ძველი სახლია და ძალიან ცუდი სუნი ასდის. YouTube-ზე მოძებნეთ "Hotel Delisi, Tbilisi City, Georgia – The worse hotel in the world" , არ წახვიდეთ "Hotel Delisi"-ში YouTube-ზე ან "Hotel Delisi, Tbilisi City, Georgia" ან "HOTEL DELISI (Tiflis, Gürcistan) – Otel Yorumları ve Fiyat". ის ვიდეოჩანაწერში მოხვდა, სადაც ცუდად საუბრობდა და უკანონოდ იღებდა პასპორტს და ჩემოდანს.
მან ჩემოდანი ძალით წამართვა, ასევე მომპარა 3 ძვირადღირებული პერანგი სულ 250 ლარად, მე ვითხოვ 128 ლარის კომპენსაციას იმ ორსაათიანი ჯოჯოხეთისთვის, რომელიც იქ ვიტანჯე + 250 ლარი იმ პერანგებისთვის, რომლებიც მომპარა.
მე მაქვს ვიდეოები, სადაც ის მხოლოდ ნაღდი ფულით ითხოვს ფულს, ამიტომ არ იხდის გადასახადებს და არ ეთანხმება, რომ საკრედიტო ბარათით გადავუხადო, ასევე არ სურს ჩემოდნის და პასპორტის მოცემა.

Continue Reading

חדשות

עצרת למען השבת החטופים התקיימה בכיכר החטופים

Published

on





Source link

Continue Reading
Advertisement

כל העדכונים