מנהל בית ספר בעיר רהט נורה ברגליו מחוץ לביתו, כשבועיים לפני פתיחת שנת הלימודים כך הותר לפרסום היום (רביעי). המנהל פונה במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע ועבר מספר ניתוחים, וכעת הוא עדיין מאושפז.
המנהל, שהיה אחראי על ההכנות האחרונות לפתיחת השנה, נפגע מירי של חשודים שהגיעו לאזור מגוריו. עם קבלת הדיווח הגיעו שוטרי תחנת רהט לזירה, החלו לאסוף ממצאים ופתחו בסריקות נרחבות לאיתור החשודים במעשה.