ללא נושא

"נלחם בקהל שלי": אייל גולן עוקץ את ראש עיריית רמת גן

Published

on



עיריית רמת גן כזכור לא אפשרה לאייל גולן להופיע באצטדיון בטענה שהדבר עלול לגרום לרעש לשכנים באזור. בתגובה עתר אייל גולן נגד העירייה והדיון התקיים בחמישי שעבר.

לאחר שהעתירה נדחתה, ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה כתב: "הצדק ניצח! בית המשפט דחה את עתירת איל גולן! איך קרה שניצחנו? אחרי שכולם פימפמו לכם שנפסיד? פשוט ספינים ושקרים שניתן למכור לכתבים מטעם ובמדיה החברתית לא ניתן למכור לשופט מחוזי מנוסה. מדובר בזמר הנמצא בקרב על שמו הטוב ועל עשרות מיליוני ש"ח, כשהוא מגובה במערכת יח"צ מתוקתקת. מולו ניצבה עיר שכל משאביה מוקדשים לטיפול באלפי המפונים ובשיקום שלוש זירות הרס אדירות בעיר.

"גם לעירייה וגם להתאחדות יש אינטרס לקיים הופעות. זה רווחי וזה מבורך אבל יש הבדל עצום באחריות. ההתאחדות אחראית רק למה שקורה בתוך האצטדיון. העירייה אחראית על הרבה שמעבר: השכונות, הנהגים, העסקים, איכות החיים והסדר הציבורי. אייל גולן מצוי במצוקה עם ביטול הופעותיו בבלומפילד ונוח היה לו להציג את עצמו כקורבן אפליה. אנחנו לא עסוקים בהתגוששות הזו אלא בלשקם את העיר ובלנהל אותה באחריות. רוצים הופעות ענק באצטדיון ר"ג? גם אנחנו! אבל קודם כל – אחריות. סדר. שקיפות. וכמובן – אמת".



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version