כדורסל

"משמיץ ומזלזל": האיגוד שוב נוזף בעופר ינאי ודורש קנס

Published

on



עופר ינאי ממשיך להתבטא נגד איגוד הכדורסל ואנשיו, וממשיך להיענש. היום (שישי) הודיע תובע האיגוד, עו"ד איתמר ליפנר, כי ידרוש לקנוס את ינאי ב-70 אלף שקלים בפועל בעקבות ריאיון בו טען ש"האיגוד חסר תועלת" ו"המינויים שם פוליטיים". בנוסף, ביקש מבית הדין לגזור קנס על תנאי בגובה 70 אלף שקלים, שיופעל "אם ינאי ישוב להתבטא באופן מזלזל ומשמיץ במהלך עונת המשחקים הקרובה".

בנימוקיו, נזף תובע האיגוד בינאי, וכתב: "עושה רושם כי הקðסות אותם גזר בית הדין על הפועל תל אביב, לא הרתיעו את מר יðאי ולא תימרצו אותו להעביר את ביקורתו באופן מקובל ובציðורות המקובלים (וגם באמצעי התקשורת), ולא באמצעות השמצות, ביזוי ודיבה. לסיכום, אציין את המובן מאליו. מותר לבעלים של קבוצה לבקר את איגוד הכדורסל, מותר להעביר ביקורת על שופטי המשחק ועל האיגוד, ולעשות כן גם בתקשורת. לו היה מר יðאי מעביר ביקורת עðיðית (חריפה ככל שתהיה) על האיגוד או על המערכת השיפוטית, לא היה עומד לדין (כפי שגם קרה בעבר). עם זאת, המרחק בין האמירות של מר יðאי לביקורת הוא כרחוק מזרח ממערב, וטוב יעשה מר יðאי אם יתðצל בפðי איגוד השופטים, בית הדין ואיגוד הכדורסל".



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version