טכנולוגיה

ממשל טראמפ מבטל את הלוגו שמלווה מוצרי חשמל כבר 30 שנה

Published

on



לפי נתוני EPA, מאז הקמתה חסכה Energy Star לאזרחי ארה"ב למעלה מ־500 מיליארד דולר בעלויות אנרגיה – חיסכון ממוצע של כ־450 דולר בשנה לכל בית אב. כל זאת, בעלות תפעולית של 32 מיליון דולר בשנה בלבד. "זו תוכנית שמחזירה 350 דולר על כל דולר ציבורי שהושקע בה," ציינה פאולה גלובר, נשיאת ארגון Alliance to Save Energy, בראיון ל-CNN. "לבטל אותה סותר באופן ישיר את ההבטחות של הממשל להפחתת עלויות האנרגיה למשפחות האמריקניות".

נכון לעכשיו, הסוכנות לא מסרה מתי בדיוק ייכנס המהלך לתוקף, ומתי תפסיק המדבקה הכחולה להופיע על מכשירי החשמל. מעבר לכך, קיים ספק אם הממשל אכן מוסמך לבטל את Energy Star ללא אישור הקונגרס – אך זו אינה הפעם הראשונה בה ממשל טראמפ פועל באופן חד-צדדי בתחום הרגולציה והסביבה.



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version