טכנולוגיה

מותג הסלולר של החברה הרביעית בגודלה בעולם – בדרך לישראל

Published

on



לוואלה טכנולוגיה נודע כי מותג הסמארטפונים Infinix צפוי להתחיל לפעול בישראל באופן רשמי ומאורגן. לפי גורמים בתעשייה, המכשירים של החברה נמצאים בשלבים מתקדמים של קבלת אישור במכון התקנים, לאחר שיסיימו סבב בדיקות טכניות. ההשקה לציבור צפויה להתקיים כבר בתקופה הקרובה, בכפוף לסיום הליך הרגולציה.

מאחורי כניסת המותג לישראל עומדת חברת NST Cell, שפועלת כיבואנית הרשמית. בנוסף, עלה לרשת אתר ייעודי למותג Infinix בישראל, ובעממוד ה-"אודות" מופיעה חתימה של גבריאל גולן, מנהל פעילות Infinix בישראל. עם זאת, האתר נמצא עדיין בשלבי הקמה ולא כולל בשלב זה את כל המידע הרלוונטי על הדגמים, המחירים וזמינות השירות.

לצד האתר, הוקמו גם עמודי אינסטגרם ופייסבוק רשמיים למותג Infinix ישראל. שני העמודים החלו לפעול כבר במהלך חודש יוני האחרון, וכוללים פוסטים ועדכונים שמעידים על תחילת פעילות שיווקית בארץ.

Infinix היא מותג טכנולוגיה בינלאומי שנוסד בשנת 2013 וממוקם בהונג קונג, ונמצא בבעלות תאגיד Transsion Holdings – אותו תאגיד שמחזיק גם במותגים כמו Tecno ו־Itel. החברה פועלת בעיקר באפריקה, מזרח אירופה, דרום אסיה והמזרח התיכון, שם היא נחשבת לשחקן מרכזי בשווקים מתפתחים.



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version