מוחמדו ג'ייטה, שסיים את חוזהו במונאקו, חתם היום (שישי) בקבוצת BC דובאי שתשחק בעונה הבאה ביורוליג. הסנטר הצרפתי בן ה-30 חתם לשנתיים, ויעזוב את מונאקו שבה שיחק בשנתיים האחרונות.
לפי הדיווח ב-Buzz sport, לפיו הם קיבלו אישור לחתימת הסנטר בקבוצת היורוליג החדשה, לז'ייטה הייתה אופציה להארכת חוזה לעונה נוספת, אך בחר לצאת להרפתקה חדשה בליגה של איחוד האמירויות.