סלב

מגיש ערוץ 13 חושף: "ננטשתי על ידי אימי כשנולדתי"

Published

on



אתמול, לאחר הכרעת בית המשפט העליון שקבע כי לאחר מאבק משפטי ממושך הפעוטה סופיה (3) תישאר במשמורת הוריה המגדלים, חשף מגיש ערוץ 13 שי גולדן במסגרת תוכניתו המשותפת עם אריה אלדד ב־103fm את סיפורו האישי.

"אני ננטשתי כשנולדתי על ידי אימי בבית החולים," שיתף גולדן. "גדלתי יחד עם אחי במשך 6 שנים בבית יתומים, וכשאני שומע את הסיפור של סופי, אני שואל את עצמי- מה טובת הילד? אני שואל מה היה קורה אם פתאום, אחרי שכבר אומצתי על ידי ההורים שלי עליהם השלום, היה מתייצב מישהו ואומר לי 'אימך הביולוגית רוצה איתך קשר, ואתה למעשה יותר מחויב לה ביולוגית מאשר להורים שלך'. אני לא יודע מה היה טוב לי יותר, אבל אני נוטה לחשוב שלהישאר אצל ההורים שלי היה הדבר הנכון עבורי".



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version