סלב

לא שלום ולא להתראות: ההתעלמות של כוכבות "האח הגדול"

Published

on



מנהל האמנים ודמות מפתח בזירת הריאליטי הישראלית, מיכה סלמה, חגג אמש (שלישי) יום הולדת באירוע נוצץ, וגם הוא לא תיאר לעצמו שבין שלל המוזמנים, יהיו שם כאלה שלא בדיוק קיבלו את מה שציפו לו.

בין שלל כוכבי הריאליטי שנכחו במקום, יכלתם למצוא את לינור סביניק, אמילי קופר וגם את הזוג החדש של הביצה – אוהד שרגאי ומקס בחמן, עליהם שמעתם מוואלה סלבס לראשונה רק השבוע. מי שעוד נכחו באירוע הן סתיו קציו ושלי אבנשטיין, שגנבה את ההצגה כשהופיע לראשונה מאז הדחתה מבית "האח הגדול".



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version