בדצמבר האחרון הגישה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו תביעה נגד חברת החדשות "קשת 12", התאגיד, העיתונאי עמרי מניב ואודי מזרחי, בגין כתבות לפיהן מסרה ידיעות ביטחוניות לערוץ טלגרם. התביעה דרשה במשפט פרסום התנצלות ופיצוי כספי בסך 500,000 שקלים. היום (ראשון) הוגש כתב הגנה מטעם הנתבעים שתקף בחריפות את התביעה שהגיעה רעיית ראש הממשלה. "כתב התביעה העומד בעין הליך זה משקף מצב עגום (לשון עדינה ביותר), ולא רק במישור המשפטי", נכתב בפתח המסמך.
"בלב אחת מתקופות הרות האסון שידעה מדינת ישראל, בעוד מיטב אנשינו עודם נמקים במנהרות החמאס למעלה מ- 500 ימים, בחרה התובעת (שישבה באותם ימים במיאמי לתקופה ממושכת) להקדיש תשומות זמן וממון לצורך הגשת תביעה בעניין כתבת מגזין העוסקת בפרסומי טלגרם", נכתב.
"עד כדי כך 'בהולה' התביעה, שהתובעת הזדרזה להגישה בתוך פחות משתי יממות ממועד הפרסום, אף מבלי להקדים פנייה לנתבעים. התנהלות זו של רעיית ראש הממשלה – ודאי על-רקע העיתוי באחד מחודשיה החשוכים והעקובים מדם של מדינתנו – רחוקה מלהיות ראויה".