ספורט

"כופים עלינו לשחק עם פציעות": הטניסאי הבכיר נגד ATP

Published

on



קספר רוד נחשב לאחד ממומחי החימר בסבב הטניס העולמי, אבל היום (רביעי) הוא נפצע והודח כבר בסיבוב השני של טורניר רולאן גארוס על ידי הפורטוגלי נונו בורז'ס, לו היה זה ניצחון ראשון בקריירה על יריב מהטופ 10. הנורבגי (8 בעולם) הגיע לגמר בפריז ב-2022 ו-2023 ולחצי הגמר אשתקד, אבל הפעם איבד יתרון והפסיד 2:6, 6:4, 6:1, 6:0 בגלל פציעה בברך.

בסיום הסביר: "הפציעה מלווה אותי מאז תחילת עונת החימר. ניסיתי להיפטר ממנה באמצעות נוגדי דלקת ומשככי כאבים. זה עזר עד גבול מסוים, אבל לא מספיק".

רוד טען כי הכאבים שלו החלו בטורניר מונטה קרלו, אבל מאז הספיק לשחק בארבעה טורנירים נוספים וגם זכה במדריד. כאשר נשאל מדוע המשיך לשחק, הוא האשים את ארגון ה-ATP, שדוחף שחקנים להתחרות גם כשהם פצועים, שכן אי-השתתפות מובילה לסנקציות כספיות וספורטיביות.

"אנחנו מרגישים שאנחנו עלולים להפסיד הרבה – כלכלית, בדירוג, ובהזדמנויות – אם לא נופיע לטורנירים", אמר הנורבגי. "מצד אחד, אתה לא רוצה להתייצב פצוע, במיוחד כששחקן אחר היה יכול לשחק במקומך. מצד שני, אם לא תשתתף בטורנירים המחייבים, לוקחים לך 25 אחוזים מבונוס סוף השנה. זו מעין כפייה על השחקנים להשתתף גם כשהם חולים או פצועים, וזה פשוט לא הוגן".



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version