טרנט אלכסנדר הודיע היום (שני) באופן רשמי על עזיבתו את ליברפול, והחתימה בריאל מדריד היא רק עניין של זמן. "אחרי 20 שנה במועדון, זה הרגע להודיע שאעזוב בסיום העונה", אמר המגן. "זו בקלות ההחלטה הכי קשה שנאלצתי לקבל בחיי. רבים תהו מדוע לא דיברתי עד כה, אבל זה בגלל שרציתי להיות מפוקס לגמרי במטרות הקבוצה, שהיו לזכות באליפות ה-20.
"המועדון הזה היה כל חיי. לא הכרתי שום דבר אחר, אבל ההחלטה הזו נועדה כדי לחוות אתגר חדש, להוציא את עצמי מאיזור הנוחות ולדחוף את עצמי מקצועית ואישית. נתתי הכל למועדון הזה ואני רוצה להודות מעומק לגבי למאמנים שלי, לחברים לקבוצה, לצוות ולאוהדים המדהימים. בורכתי לשחק כאן ולהגשים את חלומותי ולעולם לא אקח את זה כמובן מאליו. אהבתי למועדון לעולם לא תמות".