נשיא ארה"ב טען כי טהראן הביעה רצון לנהל מו"מ, אך הבהיר שזה "מאוחר מאוד" וכי "המצב שונה מהשבוע שעבר". שגרירות איראן באו"ם הכחישה את הדברים. מנגד, בכיר אמריקני אישר שנשלחה פנייה – אך הדגיש שאין תוכניות מוגדרות לביקור, שאם יתקיים יהיה הראשון מסוגו מאז 1979