באיחור אופנתי, עולם האופניים החשמליים מצטרף לטרנד ה-USB-C – וחברת Ampler האסטונית היא זו שמביאה את הבשורה. סדרת האופניים החדשה שלה, Nova ו-Nova Pro, מציעה לראשונה טעינה ישירה משקע USB-C, ממש מהשלדה. זה אולי נשמע כמו פרט טכני שולי, אבל מדובר במהלך עם פוטנציאל לשנות את הרגלי השימוש של רוכבי האי-בייקים – בעיקר באירופה, שם תקני הטעינה האחידים הופכים במהירות לעניין של מדיניות.
מדובר בשדרוג טכנולוגי פשוט למראה אך חכם במיוחד: שימוש במטען שאתם כנראה כבר מחזיקים – זה של הלפטופ או אפילו של מוצרי איקאה – לטעינת סוללה בנפח 336Wh. כל עוד מדובר במטען שתומך בתקן USB-C PD 3.1 ובעל הספק של עד 140 ואט, תוכלו למלא את הסוללה מ-0 ל-100 בשלוש שעות בערך. זה לא הכי מהיר בשוק, אבל זה נוח, נגיש, ובעיקר פחות תלוי במטענים ייעודיים ומסורבלים.
מעבר לנוחות, Ampler ממשיכה בקו המינימליסטי שלה: שלדה בעיצוב נקי, חלקים שניתנים לתחזוקה בכל חנות אופניים רגילה, ומיקוד בפשטות תפעולית. שני הדגמים החדשים מבוססים על הדגמים המוכרים Stella ו-Stout, עם שדרוגים שמאפשרים התאמה טובה יותר לאביזרים כמו כסאות ילדים ומנעולי U. ה-Nova מגיע עם מערכת הילוכים בת תשעה הילוכים ושרשרת רגילה, בעוד שה-Nova Pro כולל רצועת Carbon Belt ותיבת הילוכים מתקדמת יותר של Shimano.