שר התחבורה של טורקיה קיבל דוח תנועה לאחר שפרסם סרטון שבו נראה נוהג במהירות של 225 קמ"ש בכביש מהיר – כמעט כפול מהמהירות המותרת, שעורר לעג ברשתות החברתיות והתנצלות פומבית.
הסרטון, שלווה במוזיקת עם טורקית וקטעים מנאום של הנשיא רג'פ טייפ ארדואן המשבח את תשתיות הממשלה, הראה את מד המהירות של השר עבד אל-קאדיר אוראלואלו מזנק, ואת מכונית ה"אאודי" שלו חולפת במהירות על פני כלי רכב אחרים בנתיב המהיר בכביש אנקרה-נידה.