תרבות

חנה לסלאו: "אני 25 שנה לבד, וטוב לי ככה"

Published

on


בגיל 72, היא לא עוצרת לרגע: עובדת בלי הפסקה, מבקרת את הילדים והנכדים שגרים מעבר לים ולא מתעסקת בזִקנה ובמחלות. בראיון לקראת החג היא מגלה איך היא שומרת על אופטימיות גם בימים אלה, ולמה אין סיכוי שתחזור לחלוק את חייה עם גבר



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version