מבזקים

חברת הנדל"ן הישראלית הגדולה סאמיט תרכוש מגדל משרדים ענק בניו יורק

Published

on



חדשות מתפרצות


חדשות מתפרצות

חדשות מתפרצות (צילום: AdobeStock)

חברת הנדל"ן הישראלית הגדולה סאמיט, בשליטתו של זוהר לוי, מרחיבה את תיק הנכסים שלה בארה"ב. החברה הודיעה היום שהיא מעוניינת בהסכם לרכישת מגדל משרדים בשדרות מדיסון, במנהטן, ניו-יורק. המגדל הוא בן 42 קומות, ובשטח של כ-500 אלף רגל רבוע. המבנה ממוקם במיקום מרכזי ביותר במנהטן, בין הרחובות 49 ו-50, ונרכש במחיר של כ-42 מיליון דולר. שיעור התפוסה בבניין המשרדים כיום עומד על כ-53%, דמי השכירות השנתיים מסתכמים לכ-17 מיליון דולר והרווח התפעולי הנוכחי מוערך בכ-3-4 מיליון דולר בשנה.


ג'ון בן זקן
27/07/2025 10:36





Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version