הפועל ירושלים תצא לארצות הברית ותפגוש לראשונה בתולדותיה קבוצת NBA. המשחק מול ברוקלין נטס, קבוצתם של בן שרף ודני וולף, ייערך במסגרת אירוע חגיגי עם הקהילה היהודית בניו יורק. במקרה שתעפיל לגמר גביע ווינר, המשחק יידחה.
המשחק יתקיים ב-4 באוקטובר, כחלק מאירוע קהילתי רחב היקף, ובו צפויים האדומים לפגוש את שני השחקנים הישראלים שנבחרו על ידי ברוקלין בדראפט האחרון – בן שרף ודני וולף.
הפועל ירושלים תצטרף לרשימת קבוצות ישראליות שכבר שיחקו מול קבוצות NBA, הכוללת את מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, הפועל עפולה/יזרעאל, הפועל רמת גן, מכבי חיפה ומכבי רעננה – כאשר האחרונות עשו זאת בזמן ששיחקו בליגה הלאומית.