מבזקים

הפגישה בין זלנסקי לטראמפ הסתיימה, כעת כל המנהיגים יושבים לשולחן אחד

Published

on



חדשות מתפרצות


מפגש הפסגה בבית הלבן

מפגש הפסגה בבית הלבן (צילום: רויטרס)

הפגישה בארבע עיניים בין נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לנשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי הסתיימה, וכעת הם יושבים לשולחן עם כל המנהיגים האירופיים האחרים שהצטרפו אליהם היום.


מעריב אונליין
18/08/2025 22:18





Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version