ככל העולה בעלי המסעדה לא הכחישו שביקשו את הישראלים לעזוב ושהיה זה על רקע ויכוח בו התיירים לכאורה הביעו דעות פרו-ישראליות. הם מסרו שהמקום תומך בקמפיין "מרחבים חופשיים מאפרטהייד ישראלי", המתנגד למדיניות הישראלית כלפי הפלסטינים. בדף הפייסבוק של המסעדה היא אכן מצהירה שהיא מתנגדת למדיניותה של ישראל, ומה שהיא מכנה 'המדיניות המפלה, ההפרדה והקולוניאליזציה שישראל מבצעת נגד העם הפלסטיני, אשר מפרה את כללי ועקרונות המשפט הבינלאומי ואת החלטות זכויות האדם של האו"ם' וכי כיום, על רקע רצח העם שמבצעת ממשלת נתניהו, אנו מדגישים את עמדתנו בפני אלו המתכוונים לבלות במקומות אלה".
"הקמפיין 'אזור חופשי מאפרטהייד', מסבירים שם, "מקדם יצירת רשת מקומות נטולי אפליה", תוך שבפועל מפלים במקום תיירים ישראלים. "אזור חופשי מאפרטהייד פעיל כיום במספר מדינות, ביניהן בלגיה, נורבגיה, ספרד ואיטליה ומתקנים רבים כמו בתי קפה, מסעדות, חנויות ספרים, חנויות עצמאיות וממשלות מקומיות תומכים בו כעת".