כלכלה

הדאגה חוזרת: נעילה שלילית בוול סטריט אחרי שטראמפ קרא ל"כניעה" של איראן

Published

on


דאו ג'ונס נחלש ב-0.7%, המדדים S&P 500 ונאסד"ק נחלשו ב-0.9%. המשקיעים עוקבים אחר המלחמה בין ישראל לאיראן ומודאגים בנוגע להגדלת המעורבות האמריקנית. הנפט מסוג WTI מזנק ב-4.8% ל-75.1 דולר לחבית



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version