לואי חלבי, בעל עסק בתל אביב, חושב אחרת. "צריך לכבוש את עזה, לא להסכים לשום עסקה ולשום דבר", אמר. "זה כמו שקרה עם אחינו הדרוזים בסוריה ויצאנו לשם כדי לעזור, ככה צריכים לעשות כל העם היהודי לצאת ולשרוף, ולעשות הכל כדי להחזיר את החטופים הביתה". בעל עסק נוסף חיזק את הדברים: "עד הניצחון המוחלט כי אין מי לדבר בצד השני, הם מבינים רק כוח, הלוואי והיה אחרת".
אחרים הדגישו כי הפתרון נמצא רק בהכרעה צבאית. "צריך להמשיך עד הניצחון המוחלט כי כל מה שעשינו הם סירבו", אמר אחד מהם. "אין עם מי לדבר בצד השני, כל מה שעשינו עד עכשיו הם סירבו, לצערי הרב מה שיש להם עם החללים והחטופים זה להחזיר אותם רק בהכרעה עד הסוף לכבוש את עזה כי אין דרך אחרת, ומה שחשוב בכל ההפגנות האלה זה שזה רק נותן כוח לחמאס, מה זה יתן? מה אתם עושים? תתפקחו כבר, זה נאצים שמה, זה חלאות המים האנושי, אי אפשר לעשות איתם עסק, רק להשמיד ובעזרת השם להוציא את החטופים, באנו לקראתם, מרחו אותנו, נגמר. זהו, וההפגנות האלה זה רק טרלול, זה הכל פוליטי, די מספיק, די".
אוראל חיימו, בעל עסק נוסף בתל אביב, סבר גם הוא שהשביתה תפגע בהחזרת החטופים: "אם הייתי חושב שזה עוזר הייתי סוגר חד משמעית, זה שיסגרו את העסקים והחסימות כבישים זה מה שפוגע בהחזקת החטופים, רק להיות מאוחדים ביחד".