
חגיגות האליפות של ברצלונה יימשכו מחר (ראשון, 20:00) עם משחק הבית האחרון של העונה – מול ויאריאל. האנזי פליק התייצב למסיבת העיתונאים אחרי שחגג אמש עם שחקניו במצעד, ואמר: "זה היה מדהים, לראות את התשוקה של האוהדים ואיך הם חגגו איתנו. זה פנטסטי. אם נעשה את זה גם בעונה הבאה, זה יהיה עצום. התואר הזה שייך לכולם. זו עיר נהדרת שמרגישה כמו בית עבורי". כשהתבקש לבחור את ה-MVP של החגיגות, השיב: "אני חושב שפאו קובארסי. עבודה נהדרת שלו".
יהיה זה משחקה האחרון של ברצלונה במונז'ואיק, לפני החזרה לקאמפ נואו המחודש. "אני כבר מחכה לזה", אמר פליק, וכשנשאל מה צריך לשפר לעונה הבאה, השיב: "הגנה. היא לא מתחילה רק מהחלק האחורי, אלא מקדימה, עם החלוצים. חשוב שנהיה בעמדות הנכונות וכשאנחנו טועים, שנדע איך לתקן. אני רוצה שהמסר הזה יעבור לכולם מתחילת המשחק. כולם צריכים ללחוץ. אני רוצה לראות כל שחקן נותן 100 אחוז, ולא רק כשהכדור אצלנו".
Source link