האן הצטרף לסמסונג בשנת 1988 כחלק מצוות הפיתוח של חטיבת הטלוויזיות, ובמהלך השנים ביסס את מעמדו כדמות מפתח. תחת הנהגתו הפכה סמסונג למותג הטלוויזיה המוביל בעולם במשך 19 שנים ברציפות, כך על פי סוכנות הידיעות Yonhap. ב-2022 מונה למנכ"ל החברה.
לאחר מותו של האן, ג'ון יאנג-היון – שמונה רק בשבוע שעבר למנכ"ל משותף באסיפת בעלי המניות – יהפוך למנכ"ל היחיד של החברה. ג'ון קודם לאחרונה לראש חטיבת השבבים, במטרה להוביל את תחום הסמי-קונדקטורים של סמסונג מול מתחרותיה SK הייניקס ו-TSMC. בהודעה לבורסה הדרום-קוריאנית אישרה החברה כי ג'ון יוביל מעתה את סמסונג לבדו. מניית החברה ירדה ב-0.5%, בדומה למגמה הכללית בשוק המקומי