ספורט

דני אולמו צפוי לספוג קנס אחרי חגיגות האליפות של ברצלונה

Published

on



מיד אחרי חגיגות האליפות של ברצלונה ביום חמישי האחרון, כמה משחקני ברצלונה – פדרי, אריק גרסיה, איניגו מרטינס ודני אולמו – שכרו אופניים ורכבו לבית החולים לבקר את פראן טורס, שעבר ניתוח להוצאת התוספתן. הנסיעה הזו, כך מתברר, עלולה לעלות לאולמו בקנס.

במהלך הרכיבה של הארבעה, אולמו שלף את הטלפון וצילם וידאו תוך כדי נסיעה – דבר שנחשב לעבירת תנועה חמורה. במקרה זה, הרשות קובעת קנס של 200 יורו, אבל עם זאת, הקנס כמובן אינו כולל הפחתת נקודות רישיון נהיגה, שכן עבור רכיבה על אופניים לא נדרש רישיון נהיגה. בנוסף, ייתכן שהקשר ההתקפי של ברצלונה ייהנה מהנחה על תשלום מיידי, שתפחית את הקנס ל־100 יורו.



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version