כדורסל

דיווח: ראשי הליגה האדריאטית הציבו דדליין להפועל ת"א

Published

on



ראשי הליגה האדריאטית נפגשו היום (רביעי), על רקע הכוונה להרחיב את המפעל ל-20 קבוצות. החלטה רשמית על כך טרם התקבלה, אולם כן נמסר כי "ייתכן ונעבור ל-20 קבוצות החל מהעונה הקרובה". בין היתר, הוחלט על הקמת ליגת משנה, אליה עשויות לנשור ציבונה ומורנאר. מי שיחליפו אותן במקרה כזה בליגה העליונה הן בוסניה ואיליריה מסלובניה.

שלוש קבוצות מחוץ לבלקן צפויות להצטרף: הפועל תל אביב, כפי שפרסמנו בחודש שעבר, וינה האוסטרית וקלוז'-נאפוקה הרומנית. "הדלתות פתוחות, כל שנותר הוא לחכות לאישור רשמי של המועדונים, שיביעו את הסכמתם להצטרף", נכתב היום בתקשורת הסרבית. "הן קיבלו דדליין להשיב תשובות. אם ישיבו בחיוב, הליגה תיראה אחרת לגמרי". באתר אחר בסרביה הוסיפו וכתבו: "וינה וקלוז' רוצות מאוד להצטרף. נראה שגם הפועל, אבל השאלה הגדולה היא איך זה יתאפשר עם המצב בישראל כרגע".

אמש פרסמנו שגם מכבי תל אביב שוקלת לחזור למפעל בו התחרתה פעמיים בעבר – אך שמה לא הוזכר בדיווחים השונים בסרביה בשעות האחרונות.



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version