אפל שוקלת להעלות את מחירי האייפונים החדשים שייצאו בסתיו, אך מעדיפה שלא תחשבו שזה בגלל המכסים על יבוא מסין – גם אם רוב המכשירים שלה מורכבים שם. לפי דיווח של וול סטריט ג'ורנל, החברה תשלב בדגמים הבאים שדרוגים כמו עיצוב דק במיוחד ופיצ'רים חדשים, כדי להצדיק את תג המחיר החדש.
לפי הערכות, המחיר של הדגם הבסיסי באייפון 16, שנמכר כיום בארה"ב ב-799 דולר, עלול לטפס עד ל-1,142 דולר – התייקרות של כ־343 דולר, או 43%. הסיבה העיקרית: מכסים אמריקניים בגובה 30% על יבוא מסין, שפוגעים בשרשרת האספקה ומעלים את עלויות הייצור.