דקות לפני שאמור היה להשתחרר, המשטרה עצרה פעם נוספת את יונתן אוריך, דוברו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בפרשת קטארגייט. הוא הגיע אמש (רביעי) לחקירה, שהייתה אמורה להיות האחרונה לפני שהוא משתחרר ממעצר בית. אשתו עודכנה להגיע בשעה שמונה בערב לאסוף אותו בתום החקירה, ובתום עיכובים רבים הוחלט בשעה חצות וחצי שהוא מועבר שוב למעצר מלא לאחר שחקירתו הסתיימה.
Source link