מבזקים

גבר בן כ-70 בלוד איבד את הכרתו ונמצא במצב קשה בגלל מכת חום

Published

on



חדשות מתפרצות


חדשות מתפרצות

חדשות מתפרצות (צילום: AdobeStock)

גבר בן כ-70 איבד את הכרתו ונמצא במצב קשה ברחוב רבי עקיבא בלוד, עם סימני מכת חום. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסף הרופא-שמיר.

חובש רפואת חירום במד"א ידידיה גורדון סיפר: "נקראנו לגינה ציבורית בעיר לוד שם הבחנו בגבר כבן 70 כשהוא מחוסר הכרה ועם סימני מכת חום. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קירור ומתן תרופות ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".


מעריב אונליין
13/08/2025 17:08





Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version