המקצוענות נכחה כאן בכל. אנשי השירות שטיפלו בנו היו בקיאים, קשובים וחביבים. לא דחפו להזמין יותר מדי, ייעצו בתבונה ובאופן כללי עשו את עבודתם על הצד הטוב ביותר.
להבדיל מהמקומות ההם, שזורקים לך יותר מדי מנות במקביל לשולחן, ונדמה לך שתוך 30 דקות מהרגע שבו הגעת הארוחה והבילוי נגמרים, כאן דאג המטבח לשלוח את המנות אחת-אחת, ובהפרשים נכונים ומדודים זו מזו. המקום היה מלא למדי וזה אינו דבר של מה בכך. אז היה לנו כיף.
האוכל היה חיובי בסך הכול, טוב רוב הזמן, לפעמים יותר מזה, כמעט ואף פעם לא פחות מזה. למעט מנת האניולוטי, הקלאסית אך המצוינת, שום מנה לא העיפה את המוח אבל רוב הזמן היה טעים. אם מצרפים לכך את העובדה שנעים מאוד היה לשבת שם, מתקבלת חוויה שלמה ראויה בהחלט.
המנות שתוארו כאן הספיקו לארבעה בליינים, גם אם היינו צריכים להזמין מנת לחם נוספת כדי לסגור את הפינה. בר 51 הוא, אם כן, לא המקום לבוא אליו לשבור צום ולאכול המון. הוא באמת בר יין-אלכוהול-אוכל.
624 השקלים לארבעה סועדים, על האוכל שתואר כאן, לפני שתייה, זו תמורה יותר מטובה לכסף. זו הייתה הארוחה היותר טובה שלי בבר 51. גם אם האוכל לא מצוין, יוצא דופן או קורן ייחוד, הוא טוב מספיק כדי לאפשר סינרגיה בשילוב עם האווירה והשירות המצוינים. להבדיל מלאחר ביקורים קודמים שלי כאן, הפעם יצאתי עם תחושה שאשמח לחזור.