חדשות בעולם

בצל איומי טראמפ: רוסיה, סין ואיראן ידונו בתוכנית הגרעין האיראנית במוסקבה

Published

on




רוסיה, סין ואיראן יקיימו מחר במוסקבה התייעצויות משותפת של מומחים בנושא תוכנית הגרעין האיראנית, כך דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית RIA, בשם דוברת משרד החוץ הרוסי, מריה זכרובה.

הפגישה המשולשת מתקיימת על רקע האיום המפורש של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, להפציץ קשות את איראן, ככל שלא תגיע להסכם עם וושינגטון בנוגע לתוכנית הגרעין שלה. הקרמלין הודיע אתמול כי רוסיה מוכנה לעשות כל שביכולתה כדי לסייע בפתרון המתיחות בין ארצות הברית לאיראן.

דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ (צילום: רויטרס)

המתיחות בין ארצות הברית לאיראן התגברה לאחרונה לאחר שהנשיא טראמפ איים כי אם לא יושג הסכם גרעין חדש איראן תספוג "הפצצות מהסוג שהיא מעולם לא ראתה בעבר".

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי (צילום: רויטרס)

בתחילת החודש דיווח הטלגרף הבריטי כי גורם איראני בכיר אמר שהאיראנים "מפצירים במפקדים בכירים לפתוח במתקפות מנע על האי, במידה ואיומיו של טראמפ ייעשו לרציניים יותר". לדבריו, "התשובה לאיומי טראמפ צריכה להיות בפעולה – לא במילים. כל בסיס באזור נמצא בטווח הטילים שלנו".





Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version