סלב

בן אל תבורי ורוברטו בן שושן נפרדים

Published

on



שלוש שנים עברו מאז הפרידה של בן אל תבורי וסטטיק, ולא מעט עבר על תבורי מאז. אחרי שנפרד ממנהליו הקודמים, טס לתקופה ללוס אנג'לס וחזר והחל בניהול חדש שלא צלח. לאחרונה, הוא והאקסית שלו ואם בנו, אורטל עמר, השלימו ושיקמו את היחסים ביניהם, ולפני כחמישה חודשים החלו לעבוד יחד בניהול משותף של תבורי עם סוכן העל רוברטו בן שושן – אבל כעת גם הניהול המשותף הזה מסתיים.

מקורבים לצדדים מספרים כי השניים סיימו את ההתקשרות בדרך יפה ולא היה פיצוץ, אך גם לא היה חיבור גדול בין הצדדים. מלכתחילה, מסתבר, שני הצדדים לקחו ניסיון כדי לראות מה אפשר יהיה לעשות יחד, וכשהדברים לא התקדמו – הם החליטו לסיים ברוח טובה את הייצוג.



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version