לא מעט אירועים היו במחזור האחרון בליגת העל. הערב (רביעי) פורסמו מסקנות הוועדה המקצועית של איגוד השופטים, ובראשן הקביעה כי נכונה ההחלטה לא להרחיק את מיגל ויטור במשחק בין מכבי חיפה להפועל באר שבע, אם כי צריך היה להענישו בכרטיס צהוב.
"בדקה ה-72 ביצע שחקן עבירה חסרת אחריות שכללה דריכה על כף הרגל – הוועדה קובעת שהיה מקום לשלוף כרטיס צהוב, אך לא מדובר בעבירה חמורה המצדיקה אדום", נכתב על האירוע. מלמד, לפי הודעת מכבי חיפה, סובב את הקרסול במהלך וייעדר כשבוע.
בנוגע לפנדל שנשרק תשע דקות לאחר מכן לזכות הפועל באר שבע, נקבע כי זו "בעיטת עונשין מוצדקת בגין עבירה חסרת אחריות של השוער (שריף כיוף)".