מבזקים

ארה"ב הטילה סנקציות על 18 גופים איראנים

Published

on



ארצות הברית הטילה אתמול (חמישי) סנקציות על 18 גופים ויחידים במסגרת תוכנית שמשרד האוצר כינה "רשת המסייעת לאיראן להתחמק מסנקציות ולייצר הכנסות". על פי הצהרה של משרד האוצר האמריקאי, בין המטרות האמריקאיות נמנים חברת RUNC Exchange System והנהגתה, בנק סיירוס אוף שופ, וחברת אחזקות התוכנה האיראנית Pasargad Arian Information and Communication Technology.



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version