סלב

אניה בוקשטיין חשפה את השם שנתנה לבתה

Published

on



לפני כשבועיים ילדה השחקנית והזמרת המהממת אניה בוקשטיין את בתה השניה, אחות קטנה לסשה בת השש. כולנו שמחנו ביחד איתה וחיכינו לתמונה ראשונה של התינוקת החדשה, וכמובן גם לשם הנבחר.

אחרי שהיא ובעלה, דותן ויינר, קראו כאמור לבתם הבכורה סשה, שם מיוחד בפני עצמו (אך לא נדיר), ציפינו גם הפעם לשם שכזה, וזה אכן הגיע. אז תכירו- אומה.

הבוקר (רביעי) העלתה בוקשטיין תמונה שלה ושל בתה התינוקת וכתבה: "תודה רבה למי ששלח לנו מילים יפות פינוקים ומתנות שמחתם אותנו מאוד. גם את אומה. כן זה Uma".



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version