"בשבוע שעבר אמרתי שהמשחק השלישי נגד הפועל תל אביב היה הכי משוגע שראיתי, וזה עוקף אותו", אמר קאדין קרינגטון בסיומו של עוד ערב חלש ברמה האישית (4 מ-15 מהשדה) אבל ענק ברמה הקבוצתית. "כולם ראו את המהלך. אני אוהב לחסום שחקנים גדולים, רציתי לעשות חסימה טובה לג'סטין, והובר הרים כדור גדול.
"הכדורים לא נכנסו לנו. לי זה לא נכנס כבר כמה משחקים. אני אמשיך לזרוק, לא אכפת לי אם אחטיא עשר זריקות, אני צריך להמשיך לזרוק, להיות אגרסיבי ומפוקס, להיכנס יותר לטבעת ולהגיע לקו העונשין. גם הפעם לא שיחקנו טוב, אבל בנקודה הזאת בעונה, האחוזים לא חשובים, כל עוד מוצאים דרך לנצח. וזה מה שעשינו, מצאנו את הדרך. אנחנו צריכים להישאר עם הרגליים על הקרקע, אסור להרים מדי את הראש. מכבי קבוצה נהדרת. יצאנו עם ניצחון גדול, צריך להישאר בפוקוס, ולהיות מוכנים לפני המשימה שמחכה לנו".
בתקווה שהמשימה באמת תחכה, וזה בכלל לא משנה מי ישלים אותה, ינצח ויזכה באליפות. העיקר שזה יקרה. אחרי שננצח, כולנו, בדברים החשובים באמת.