חברת הלואוקוסט הבריטית איזיג'ט, שנעדרה מפעילות לישראל ממרץ אשתקד, למרות שהודיעה על חזרה מוקדמת אך נמלכה בדעתה, היתה אמורה לחדש את הטיסות בין אירופה לתל אביב בחודש יוני השנה.
עם זאת, באתר החברה נעדרות הטיסות שהיו במערכת ההזמנות ליוני, והן מתחילות רק בחודש יולי.
לאחר פרסום הידיעה, הגיעה גם ההודעה הרשמית של החברה: "איזי ג'ט מאריכה את הפסקת טיסותיה לתל אביב וממנה עד ה-30 ביוני. כל הנוסעים שהזמינו טיסות ליוני מקבלים הודעות על האפשרויות העומדות בפניהם, כולל החזר כספי או העברה לטיסה חלופית. אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר המצב הביטחוני בישראל".