סלב

אחותו של ליאם פיין נפרדת: "הראש שלי עדיין צורח"

Published

on



בהמשך הפוסט היא נזכרה ברגעים הטובים עם אחיה – צחוקים משותפים, רגעים של טיפשות וציינה את תחושת האובדן שמלווה כל זיכרון: "אני מצליחה לפעמים להרגיש אהבה ולא רק אובדן, כמו בפעם ההיא בשנה שעברה כשצחקנו בלי סוף על סרטון ביוטיוב שניסינו לשחזר. אבל כל זיכרון כזה גם כואב, כי אין לנו יותר זיכרונות חדשים ליצור".

גיבינס תיארה איך היא ממשיכה להרגיש את אחיה בכל מיני דרכים קטנות: "אני שומעת אותך צוחק כשאני מסתובבת כמו וופי גולדברג ב'רוח רפאים', מחפשת אותך בכל מקום. אני יודעת שאתה איתי, ואתה תמיד מצליח להחזיר אותי לדרך הנכונה. אני מתגעגעת אליך בכל רגע – בקול רם, בשקט, ובכל מה שביניהם".

היא חתמה את דבריה במשפט קורע לב: "אני אוהבת אותך הרבה יותר ממה שמילים או דמעות יכולות לבטא – אבל אני יודעת שאתה יודע את זה. בינתיים, אני אפגוש אותך בחלומות שלי".



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version