בשנים האחרונות, סקאוטים ומנהלים ב-NBA מסמנים ביומן כמעט מדי שנה לפחות ביקור אחד או שניים בעיר אולם. רציופארם אולם מיתגה את עצמה לאורך השנים כאחת החממות הבולטות באירופה, כזו שמייצרת לפחות פוטנציאל NBA אחד בכל זמן נתון. אבל בקיץ הנוכחי, היא כבר ממצבת את עצמה ברמה אחרת. עכשיו היא כבר יצואנית כישרון מובילה – ולא רק לארה"ב, אלא גם לאירופה.
הסגל של הקבוצה, שפספסה את אליפות גרמניה רק אחרי הפסד במשחק חמישי ומכריע מול באיירן מינכן בפלייאוף, עבר מתיחת פנים, אבל זהו כנראה הקיץ שמסב הכי הרבה גאווה לראשי המועדון, אלו שעומדים מאחורי הפרוייקט. היא הוציאה ל-NBA לא רק שחקן אחד – כי אם שניים: בן שרף הגיע לברוקלין, ונואה אסנגה לשיקגו. בכך הם הצטרפו כאמור למגמה הולכת ומתחזקת, של שחקנים מאולם שנבחרים בדראפט. המוכר שבהם הוא קיליאן הייז, שנבחר בבחירה השביעית בדראפט 2020, אבל בשנתיים האחרונות אולם העלתה קצב, וארבעה שחקנים שלה נבחרו בדראפט תוך שנתיים. פאקום דאדייה (בחירה 25 בדראפט 2024) וחואן נונייס (בחירה 36 בדראפט 2024) קדמו לאסנגה ושרף, שיקוו להפיק קצת יותר מהם בליגה הטובה בעולם.