אולימפיאקוס גברה הערב (שישי) את פנאתינייקוס 88:99 בחוץ ועלתה ל-1:2 בסדרת גמר הפלייאוף ביוון. המשחק נערך כמה שעות אחרי שבית הדין של האיגוד המקומי הטיל עונשים על פנאתינייקוס – בראשם השעיית הנשיא דימיטריס ינאקופולוס ל-10 חודשים.
המחצית הראשונה הערב הייתה צמודה, אבל רבע שלישי של 22:34, סימן לאולימפיאקוס את הדרך לניצחון. האדומים הצליחו לשמור על טווח ביטחון בדקות הסיום – למרות התעוררות של צ'די אוסמן וקנדריק נאן.
ניצחון בית במשחק מספר 4 יעניק לאולימפיאקוס אליפות מספר 15. לפנאתינייקוס יש 40 כאלה.
סשה וזנקוב הוביל את המנצחת עם 25 נקודות, ניקולה מילוטינוב תרם 17 ואוואן פורנייה קלע 15. אצל פנאתינייקוס אוסמן ונאן קלעו 25 כל אחד.