פוליטיקה

הסתיים סבב השיחות השלישי בין איראן לבין ארה"ב בעומאן

Published

on



ארה"ב ואיראן סיימו ביום שבת את הסבב השלישי של שיחות הגרעין וסיכמו להיפגש שוב ב-3 במאי, כך אמר שר החוץ העומאני, בדר אל-בוסעידי, שמתווך בין הצדדים.



Source link

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כל העדכונים

Exit mobile version